woensdag 29 maart 2017

Stella-vest

Ein-de-lijk is het dan zover! Na héél veel uithalen, passen en opnieuw beginnen, is m'n vest klaar! Dat ik veel heb moeten uithalen lag niet aan het patroon hoor, maar vooral aan m'n eigen eigenwijsheid... en soms ben je zo lekker aan het haken, dat je ineens beseft dat je al 20 rijen te ver bent doorgegaan :-)

Weken geleden (tijdens de voorjaarsvakantie) was ik al zover (zie foto). Toen wist ik eigenlijk al dat het te klein werd, maar (eigenwijs als ik ben) had ik mezelf ervan overtuigd dat het heus wel goed zou komen met de rand.... Dus haakte ik stug door.

Helaas, helaas, was dat niet het geval en kon ik twee dingen doen. Optie 1: het hele project zo de prullenbak ingooien of optie 2; uithalen en opnieuw beginnen. Geloof me, ik heb optie 1 serieus overwogen! Maar omdat ik dat toch zonde vond van het mooie garen én ik dat vest toch heel graag wilde maken, heb ik toch alles uitgehaald en ben ik helemaal opnieuw begonnen.


En nu ben ik héél blij dat ik dat heb gedaan. Het vest zit heerlijk en ik vind 'm ook erg leuk staan. Wil je dit leuke vest ook maken? Je vind het (gratis) patroon op http://www.creachick.nl/2017/02/stella-vest-haken/ Ik haakte 'm met 7 bollen Stylecraft Special DK, kleur Meadow en haaknaald 5.

Liefs, Nika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten