woensdag 31 augustus 2016

Nika haakt en Nika blogt?

Ik ben al jaren een fanatieke haakster en ik lees zo'n beetje alle leuke blogs die ik maar kan vinden over dit onderwerp, maar zelf bloggen? Daar had ik tot op heden nog geen tijd voor gevonden. Onlangs ben ik (na 8 jaar) gestopt met mijn taak als voorzitter van een werkgroep die allerlei jeugdactiviteiten organiseert in onze wijk (waaronder een bouwdorp, Halloweentocht, Sinterklaasmiddag en paaseieren zoeken), dus nu moest het er maar eens van komen. Eindelijk ga ik nu wat meer tijd krijgen om bezig te zijn met mijn favoriete hobby!

Ik ben van plan om hier te laten zien waar ik zoal mee bezig ben en hoop daarmee weer mensen te kunnen inspireren.
Op dit moment ben ik met verschillende haakprojecten bezig, waaronder dit ontzettend leuke cirkelvest. Het patroon kocht ik bij Annies signature designs. Op deze foto is het vest bijna klaar, er moeten alleen nog mouwen in. Ik gebruikte hiervoor een dubbele draad, zowel Fenna-garen als een katoendraadje voor de stevigheid. Alhoewel ik hoop op een lange nazomer, kan ik op bijna niet wachten om het vest te gaan dragen!

Liefs, Nika





Geen opmerkingen:

Een reactie posten